HC Bloemendaal werkt met een ledenpas: de MUSPas. Ieder lid en iedere vrijwilliger of betrokkene kan deze pas aanvragen. Hiermee betaal je aan de bar of bij de andere verkooppunten. Het voordeel van de MUSPas is de korting van 10% die je als gebruiker krijgt op alles wat je er mee koopt. Voor de club is het betalen met de MUSPas veilig, minder tijdrovend en zijn de transactiekosten per betaling lager. Er kan (ook contactloos) met een bankpas worden betaald of met de KNIP app als deze is gekoppeld aan een MUSPas.
Opladen
Het opladen van de MUSPas kan op drie manieren:
1. via de KNIP app
Download en installeer de gratis KNIP app (verkrijgbaar in de App Store en Google Play Store) op een smartphone. Dit is eenvoudigste manier om de MUSPas op te laden.
2. via internet
Via Mijn KNIP Online (www.mijnkniponline.nl) kan via internet of smartphone het saldo worden opgewaardeerd. Een link naar Mijn KNIP Online staat ook bovenaan de website van HC Bloemendaal (www.hcbloemendaal.nl "muspas opladen").
3. in het clubhuis
Met een bankpas kan de MUSPas bij ieder betaalpunt in het clubhuis worden opgewaardeerd. De MUSPas kan niet met contant geld worden opgeladen. Doe dit bij voorkeur uitsluitend op rustige momenten.
Veel gestelde vragen
Hoe activeer ik mijn MUSPas?
Via www.mijnkniponline.nl kan met de eerder ontvangen inloggegevens de MUSPas worden geactiveerd. Zodra het saldo is opgeladen, kan de MUSPas worden gebruikt als betaalmiddel bij HC Bloemendaal. Heeft u geen inloggegevens ontvangen? Stuur dan een verzoek om inloggegevens te ontvangen naar [email protected]
Kan iedereen de MUSPas opladen?
Ja, iedereen met een geldige bankpas kan het saldo op de MUSPas opladen zowel via de KNIP app, online via iDEAL en bij de betaalpunten in het clubhuis.
Wat is mijn wachtwoord?
Je kunt via www.mijnkniponline.nl een "wachtwoord vergeten"-verzoek indienen. Lukt dit niet omdat het e-mailadres niet wordt herkend, stuur dan een e-mail naar [email protected]
Kan ik mijn wachtwoord veranderen?
Ja, na ingelogd te hebben, kun je een ander wachtwoord instellen. Dit kan bij "Instellingen" en dan "Mijn gegevens".
Hoe weet ik wat het actuele saldo op mijn MUSPas is?
Via de KNIP app kun je altijd eenvoudig je saldo en een overzicht van je uitgaven bekijken. Ook kun je inloggen op www.mijnkniponline.nl dan zie je op je persoonlijke pagina direct wat je saldo is. Verder staat na afgerekend te hebben bij de bar je saldo op het scherm van de kassa, dus hier kun je naar vragen.
Bij verlies of diefstal: de MUSPas zo snel mogelijk blokkeren!
Log in via www.mijnkniponline.nl, onder de menuoptie ‘Passen’ kan de MUSPas worden geblokkeerd. Er worden één keer per jaar nieuwe passen besteld, doorgaans in oktober tegelijk met de MUSPassen voor voor nieuwe leden. Er worden uitsluitend nieuwe MUSPassen besteld als deze op geblokkeerd of defect zijn gezet en hiervan per e-mail een melding is gestuurd naar [email protected].
MUSPas verloren of defect en toch met korting afrekenen? Zonder MUSPas betalen?
Met de KNIP app kan, als deze is gekoppeld aan een MUSPas, ook zonder de MUSPas te gebruiken in het clubhuis worden betaald. In plaats van het bij de kassa scannen van de MUSPas kan met de KNIP app worden betaald. 1) Kies in de KNIP app de optie "betaal mobiel” 2) Scan de QR code op de kassa 3) Je ziet nu de bestelling verschijnen in de KNIP app. Controleer dit goed en druk vervolgens op ‘Betalen’ om de bestelling af te ronden 4) Je krijgt een bevestiging in de app. Druk vervolgens op ‘Ok’ en je hebt (met korting) betaald.
Hoe kan ik een pas deblokkeren?
U kunt een MUSPas laten deblokkeren door een e-mail te sturen naar muspas@hcbloemendaal.
Kan er saldo worden teruggestort of uitgekeerd?
Nee, saldo kan niet worden teruggestort of cash worden teruggegeven.
Zijn er kosten verbonden aan een MUSPas?
Leden van HC Bloemendaal ontvangen eenmalig gratis een MUSPas. Niet-leden betalen € 5,00. Bij verlies kost een nieuwe MUSPas €5,00. De kosten voor een nieuwe pas worden direct verrekend via het uitstaande saldo. Voorbeeld: bij de uitgifte van een nieuwe MUSPas wordt het saldo verlaagd met €5,00.
Hoe vraag ik een MUSPas aan?
Nieuwe leden ontvangen aan het begin van het seizoen automatisch een nieuwe MUSPas thuisgestuurd met saldo € 0,00.
Een (nieuwe) MUSPas kunt u aanvragen via [email protected],
Voor overige vragen of informatie: [email protected]