
Wij hebben er een nieuwe sponsor bij: Crisp, de supermarkt-app voor knettervers eten. De online supermarkt, die zich vooral richt op jonge gezinnen met kinderen, levert om te beginne de komende drie jaar een bijdrage. Niet alleen financieel, maar ook met heerlijke producten voor op en naast het veld.
Tetske van Loon is marketingmanager bij Crisp en fervent hockeyer. Zij is heel enthousiast over de samenwerking met Bloemendaal: "Bij Crisp willen we Bloemendaal graag steunen; niet alleen financieel maar we delen ook graag onze kennis over goed en gezond eten. Het is belangrijk om dat van jongs af aan al mee te krijgen. In onze Crisp-app vind je met zorg en aandacht gemaakte producten die je juist als sporter goed kunt gebruiken. Denk aan Hollandse druiven, voedzame seizoensgroenten uit Nederland en handige eiwitrepen voor na de training. Bij Bloemendaal kunnen wij een breed publiek bereiken van jong tot oud. Daar sluit onze missie om beter eten bereikbaar te maken voor meer mensen goed op aan.”
Verenigingsmanager Ronald Duijtshoff vult aan: "De sponsordeal is bij de start van het nieuwe seizoen ingegaan en herkenbaar door de Crisp-boarding langs het hoofdveld. Recent was Crisp nadrukkelijk aanwezig tijdens de Kick-off met tasjes voor alle jeugdteams met daarin heerlijke fruit- en groentesnacks. Voor de toekomst wordt dit mogelijk herhaald door toernooien en feesten als Sinterklaas van bijpassend lekkers te voorzien. Met deze sponsoring zijn wij dan ook bijzonder content.”
Crisp biedt ontzettend lekkere producten, volop in het seizoen en ook nog goed geprijsd. Dat krijgt Crisp voor elkaar door rechtstreeks in te kopen bij honderden kleine makers, kwekers en telers. Met de handige app haal je heel gemakkelijk je boodschappen in huis. En wat je vóór 22.00 uur bestelt, wordt de volgende dag in heel Nederland bezorgd. Voor meer informatie: crisp.nl.

![]() |